AKTYWIZACJA KRAKÓW
Location: Hall MCK ∙ Stand: 59
E X H I B I T O R S
W ofercie:
• drążki izolacyjne: uniwersalne UDI, teleskopowe TDI
• uziemiacze: przenośne, uszyniacze
• wskaźniki: niskiego, średniego i wysokiego napięcia, uzgadniacze faz
• przyrządy, mierniki i detektory pola elektrycznego
• sprzęt do PPN
• wyroby elektroizolacyjne z gumy oraz inny sprzęt ochronny BHP.
Aledo is an expert for innovative safety solutions. It has been operating on the European market since 2011. Our mission is to protect human lives and handling equipment in the busy working environment of medium and large enterpises.
We transform dangerous places in operation into safe workplaces without serious accidents and near misses, with the help of autonomous systems built on the latest technologies on the market.
Among our satisfied customers, we count a large manufacuring company from the automotive and food industries and the logistics sector.
We are proud of more than 800 realized projecs and a pool of more than 400 satisfied customers.
Pomagamy pracodawcom tworzyć bezpieczne i komfortowe miejsca pracy dobierając środki ochrony indywidualnej do zagrożeń występujących na każdym stanowisku pracy. Przed wyborem środków ochrony indywidualnej rozmawiamy ze służbami BHP, pracownikami oraz działem zakupów, wykonujemy audyty stanowiskowe, aby jak najlepiej poznać specyfikę pracy na każdym stanowisku i zapewnić pracującym tam osobom bezpieczne, komfortowe i ergonomiczne warunki pracy.
Od początku działalności naszej firmy szczególną uwagę przykładamy do jakości oferowanych produktów i usług. Alfa i Omega jest dystrybutorem największych i najbardziej cenionych producentów środków ochrony indywidualnej na świecie takich jak: Nitras, PGP, Safety Jogger, AMPri, Honeywell, JSP i inne. Oferowane przez nas produkty spełniają najnowsze normy, posiadają odpowiednie certyfikaty i deklaracje.
Koncentrując się na nowoczesnych rozwiązaniach w zakresie ochrony użytkownika i produktu wytwarzanego zapewniamy najlepsze rozwiązania w zakresie dostaw: rękawiczek nitrylowych, neoprenowych, odzieży wielokrotnego użytku, ściereczek (czyściw), mat dekontaminacyjnych jedno i wielowarstwowych.
Wszystkie oferowane przez nas produkty spełniają najnowsze normy dotyczące ochrony wytwarzanego produktu oraz użytkownika i posiadają wymaganą dokumentację.
Wszystkim naszym klientom zapewniamy profesjonalne doradztwo oraz terminowe dostawy.
Oferujemy także system ochrony uderzeniowej z energochłonnego tworzywa — odbojnice, bariery, poręcze, słupki, ochronę kolumn itp.
Location: Hall MCK ∙ Stand: 42
Specjalizujemy się w zakresie opracowania i wdrażania systemu LOCKOUT TAGOUT.
Nasi pracownicy dostosują system LOTO do warunków i wymogów panujących w Państwa zakładzie.
Usługi obejmują:
• przeprowadzenie audytu przedwdrożeniowego (odpowiednia identyfikacja źródeł energii oraz dobór odpowiednich blokad)
• przygotowanie procedury lockout dla zakładu
• przygotowanie instrukcji lockout
• przeprowadzenie audytu powdrożeniowego
• oznakowanie punktów odcięcia niebezpiecznej energii
• prowadzimy szkolenia lockout (teoria, praktyka)
W naszej ofercie znajdują się również: lustra przemysłowe, profile zabezpieczające i barierki ostrzegawcze, taśmy itp.
Serdecznie zapraszamy do współpracy z naszą firmą.
Ansell is a world leader in providing superior health and safety protection solutions that enhance human well-being. The world’s need for better protection never stops, so Ansell is constantly researching, developing and investing to manufacture and distribute cutting edge product innovation and technology, marketed under well-known brands that customers trust. Operating in two main business segments, Industrial and Healthcare, Ansell is the market leader that continues to grow, employing 13,000 people worldwide. With operations in North America, Latin America/Caribbean, EMEA and Asia Pacific, customers in more than 100 countries around the world trust Ansell and its protection solutions. Information on Ansell and its products can be found at www.ansell.com
#AnsellProtects
W naszej ofercie można znaleźć m.in.:
• merytoryczne szkolenia (dostosowane do branż)
• organizację Dni BHP
• sprzedaż sprzętu ochrony indywidualnej
• kompleksowe doradztwo
• projektowanie systemów zabezpieczeń pracy na wysokości/produkcji
• audyty
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową www.arocasafety.eu lub do kontaktu telefonicznego (+48) 533 863 152.
W nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w Dortmundzie rocznie wytwarzanych jest 2,6 miliona par obuwia ochronnego i rozsyłanych po całej Europie. Stoi za tym zaangażowany zespół ponad 1450 pracowników. Duże kompetencje produkcyjne opierają się na naszych doświadczonych specjalistach, których know-how stanowi decydujący czynnik sukcesu.
Jako międzynarodowa firma zatrudniająca ponad 1450 pracowników w 5 krajach, ATLAS® jest wiodącym producentem innowacyjnego obuwia ochronnego. Do grona naszych klientów należą czołowe europejskie przedsiębiorstwa przemysłowe i najwięksi przedstawiciele handlu specjalistycznego.
Każdy but ochronny marki ATLAS® jest wyrobem najwyższej jakości, dokładnie dostosowanym do potrzeb klienta. Wytwarzamy nasze wyroby ze starannie wybranych materiałów, z najwyższą niezawodnością i precyzyjnym wykonaniem i nawet jutro będą one zachwycać nabywców.
Produkujemy wyroby nietypowe na życzenie klienta. Robimy aranżacje wnętrz: stołówek, szatni, jadalni – mierzymy pomieszczenie, proponujemy wyposażenie, produkujemy wyposażenie, przywozimy, ustawiamy i oddajemy klucze do pomieszczeń.
Jesteśmy obecnie jednym z największych europejskich producentów odzieży roboczej do wymagających zadań.
Nasze fabryki wytwarzaj a około 4,5 miliona sztuk odzieży rocznie. Poza Szwecją posiadamy przedstawicielstwa w następujących krajach: Norwegia, Finlandia, Dania, Wielka Brytania, Irlandia, Francja, Belgia, Holandia, Niemcy, Szwajcaria, Włochy, Estonia, Polska, Hiszpania, Islandia, Austria, Kanada, Stany Zjednoczone i Japonia.
Od 2012 roku oferujemy autorską i kompleksową usługę Magazyn24h, obejmującą monitorowanie i wydawanie używanych w zakładach produktów poprzez innowacyjne automaty vendingowe BHP, w pełni zaprojektowane i produkowane przez naszego długoletniego partnera – polską firmę ASD Systems. Nasze automaty do dystrybucji artykułów BHP można znaleźć w kilku wersjach, są to m.in. automat D810, automat D1080, automat L40 oraz automat F80. Automaty BHP to klucz do automatyzacji wydawania produktów w fabrykach.
W naszej ofercie znajdziesz wszystkie potrzebne Ci produkty BHP. Nasze automaty wydające BHP, to automaty kolumnowe o dużej pojemności. Oferujemy np. automat do rękawic, w którym znajdziesz m.in. rękawice Maxiflex, rękawice ATG, rękawice Samurai, rękawice Ansell, rękawice Uvex, rękawice Worksafe, rękawice Guide oraz rękawice Honeywell.
Dystrybutory BHP to nie tylko rękawice, ale także produkty takie jak maski 3M, okulary 3M oraz obuwie. Znajdziesz u nas obuwie PRO, obuwie Atlas, obuwie U-Power czy też obuwie Artra.
Sklep internetowy tabliceBHP.com
• Wysokie stany magazynowe
• Wysyłka 24 h
• Łatwe wyszukiwanie produktów
• Bogaty asortyment
• Funkcja „zamów ponownie”
• Samodzielne generowanie ofert
• Historia zamówień
• Rabaty i termin płatności przypisane do konta
BOPLAN® projektuje, opracowuje i produkuje zrównoważone i wysoce skuteczne zabezpieczenia przed upadkami i zderzeniami dla najbardziej wymagających środowisk. Wszystkie nasze produkty bezpieczeństwa mają tylko jeden cel: ochronę ludzi, pojazdów, budynków i infrastruktury. Do wytwarzania naszych produktów bezpieczeństwa stosujemy wyłącznie wysokiej jakości i bardzo wydajne tworzywa sztuczne o właściwościach znacznie przewyższających tradycyjne materiały.
Modułowe systemy bezpieczeństwa firmy BOPLAN® są najbardziej innowacyjne na rynku i chronią liczne budynki przemysłowe, magazyny, fabryki, lotniska, platformy wiertnicze i zakłady petrochemiczne na całym świecie. Mamy rozwiązanie bezpieczeństwa dla każdego zastosowania.
Dzięki naszej pasji do jakości i dążeniu do innowacji staliśmy się liderem w sektorze bezpieczeństwa w miejscu pracy. Wszystkie produkty i systemy bezpieczeństwa BOPLAN® spełniają najbardziej rygorystyczne normy.
SW CASEC is a unique purely Czech IT product that has been on the market for more than 10 years. During this time, it underwent significant development, when a simple Excel sheet turned into a unique tool for the management of chemical substances and mixtures, including their risks. CASEC also offers the possibility of using the basic database of updated safety data sheets to all its users.
Over time, it expanded with other options:
• classification of mixtures and the creation of safety data sheets in many languages;
• creating transport documents according to ADR, IATA, IMDG;
• hazardous waste classification creation of Identification sheet of hazardous waste.
The unique database of information about the substances and the thoughtfully arranged calculation functionalities of the software enable uniform and accurate outputs in the form of summary overviews, reports and calculations required by legislation.
Input information entered once is used to create many outputs, which guarantees their consistency. At the same time, it saves the work of many people and offers a uniform overview of chemical substances in the company.
Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A. prowadzi swoją działalność w czterech podstawowych obszarach tj.:
• Interwencja – udzielanie pomocy pracownikom zakładów wydobywczych i kopalniom zagrożonym w skutek zaistniałych niebezpiecznych zdarzeń.
• Prewencja – zapobieganie bezpośredniemu zagrożeniu bezpieczeństwa osób lub ruchu zakładu górniczego. Wprowadzanie nowoczesnych metod profilaktycznych.
• Szkolenia i badania – szkolenia, ćwiczenia i badania lekarskie osób związanych z ruchem zakładu górniczego – ratowników górniczych.
• Innowacje – prace wdrażające najnowsze osiągnięcia nauki i techniki w praktykę ratowniczą, związaną ze sprzętem ratowniczym, nowymi technologiami oraz organizacją.
Spółka prowadzi działalność na podstawie umów zawartych z przedsiębiorcami górniczymi o powierzeniu Spółce wykonywania czynności w zakresie ratownictwa górniczego oraz planów ratownictwa poszczególnych zakładów górniczych.
Wszystkie realizowane przez Centrum Ratownictwa kursy mają na celu przygotowanie swoich uczestników do natychmiastowego i profesjonalnego przeprowadzenia akcji ratunkowej w obliczu prawdziwego zagrożenia. Materiał seminariów dostosowywany jest każdorazowo specjalnie do potrzeb klientów w oparciu o specyfikę zagrożeń występujących w ich środowisku pracy oraz o analizę dyrektora medycznego Centrum Ratownictwa.
Najwyższy poziom realizowanych przez nas kursów gwarantowany jest dzięki stałemu nadzorowi merytorycznemu Polskiej Organizacji Ratowniczej.
Zespół Centrum Ratownictwa skupia w swoim gronie lekarzy, ratowników medycznych oraz specjalistów z zakresu ratownictwa i medycyny ratunkowej. Realizując kursy na terenie całego kraju jesteśmy w stanie przygotować program oraz sposób realizacji szkolenia w zależności od potrzeb i możliwości naszych klientów.
Usługa Cribspot® pozwala na całkowitą kontrolę i uporządkowanie dystrybucji artykułów. Osiągany jest cel, który przyświeca każdej optymalizacji: bezpośrednio na wymierne spadki zużycia, a co za tym idzie przynosi wymierne oszczędności.
Usługa opiera się na udostępnieniu maszyn vendingowych, ich obsłudze i dystrybucji artykułów w połączeniu z wyspecjalizowanym systemem informatycznym.
Podstawową funkcją szaf vendingowych jest wydawanie produktów. Wygoda obsługi jest zapewniona przyjaznym oprogramowaniem, które pozwala jednocześnie na przydzielanie poszczególnym osobom dostępu tylko do wybranych produktów oraz nakładanie na pobory ograniczeń ilościowych. Jedną z wielu zaleta automatyzacji wydań produktów, jest możliwość szczegółowego ewidencjonowania poborów.
System analiz danych Cribspot® BI, to odpowiedź na analityczne potrzeby pracowników Działów Zakupu w nowoczesnych firmach. System służy analizowaniu zużycia produktów BHP w przedsiębiorstwach. Oprogramowanie pozwala na bardzo szerokie metody generowania raportów. Połączenie historii wszystkich wydań w zakładzie z bardzo szczegółowymi danymi dotyczącymi firmy.
Dostarcza między innymi produkty z kategorii Hi-VIS (wysoka widoczność) w tym wielofunkcyjne torby i plecaki dla służby ratunkowych i miejskich działających w trudnych warunkach na zewnątrz.
Ponadto w skład portfolio Dicota wchodzą torby do notebooków oraz akcesoria komputerowe i biurowe. Wśród nich są myszy komputerowe, linki zabezpieczające komputery przed kradzieżą, stacje dokujące, kamery internetowe i filtry prywatyzujące na ekrany komputerów i telefonów komórkowych.
Produkty Dicota są dostępne w ponad 80 krajach. Firma jest prowadzona przez niemiecko-szwajcarski zespół właścicielski i zarządzających. Produkcja naszych produktów opiera się na wysoce zrównoważonej, przyjaznej dla środowiska technologii wykorzystującej tworzywo PET pochodzące z recyklingu. W ten sposób tworzymy produkty o najwyższej jakości, jeżeli chodzi o wygląd, trwałość i wytrzymałość. Od 2015 roku firma jest członkiem Business Social Compliance Initiative (BSCI), wiodącej inicjatywy biznesowej skupionej na poprawie warunków pracy w globalnym łańcuchu dostaw.
Produkty Hi-VIS Dicota są wykonane w oparciu o takie normy ISO jak 4920 na poziomie 4 oraz DIN EN ISO 20471.
Oprogramowanie HSQE Compliance Management iManSys zapewnia wsparcie w zakresie wszystkich wymagań w następujących obszarach: OCHRONA ZDROWIA, BEZPIECZEŃSTWO PRACY, JAKOŚĆ, ŚRODOWISKO (Health, Safety, Quality, Environment).
iManSys Software-Suite obejmuje siedem optymalnie skorelowanych ze sobą światów oprogramowania, które można łączyć ze sobą w zależności od indywidualnych potrzeb. Wykorzystaj w pełni synergię, aby zoptymalizować swoje Zarządzanie Zgodnością.
Twoje korzyści dzięki iManSys
• odczuwalne odciążenie osób odpowiedzialnych dzięki centralnej organizacji wszystkich zadań
• wysoki poziom akceptacji wśród użytkowników dzięki przejrzystemu designowi
• międzynarodowe zastosowanie dzięki możliwości wyboru spośród 28 języków
• najwyższy poziom orientacji na klienta dzięki indywidualnym opcjom customizingu
• profesjonalne doradztwo dzięki doświadczonym konsultantom
• maksymalna efektywność w zakresie kosztów dzięki elastycznym modelom licencyjnym
• ponad 20 lat doświadczenia z licznymi referencjami ze wszystkich branż
Dzięki nam świat pracy jest bezpieczniejszy, prostszy i bardziej zrównoważony.
Firma Dräger została założona w Lubece w 1889 roku, w piątym pokoleniu stała się światowym przedsiębiorstwem notowanym na giełdzie jako firma rodzinna. Firma jest obecna w ponad 190 krajach na całym świecie.
Na polskim rynku firma reprezentowana jest poprzez Dräger Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Biura w Katowicach, Bydgoszczy oraz Gdyni, przy których zlokalizowane są również serwisy, umożliwiają nam szybsze dotarcie i wyjątkowo sprawną obsługę każdego Klienta.
Firma Dräger dostarcza produkty, rozwiązania i usługi z zakresu bezpieczeństwa dla przedsiębiorstw na całym świecie – niezależnie od ich wielkości czy sektora przemysłu. Zapewniamy firmom i ich pracownikom ochronę, wsparcie oraz sprzęt ratujący życie w wielu niebezpiecznych sytuacjach. Nasza szeroka gama produktów bezpieczeństwa obejmuje ochronę dróg oddechowych, urządzenia do wykrywania narkotyków i alkoholu oraz rozwiązania projektowane na zamówienie, a także sprzęt ochrony indywidualnej, serwis i szkolenia oraz przenośne i stacjonarne rozwiązania w zakresie detekcji gazów.
Rozpoznajemy potencjalne zagrożenia w zakładzie, analizujemy poszczególne przypadki, szkolimy i doradzamy w zakresie najlepszych rozwiązań.
Zapraszamy do kontaktu.
EHS VR to platforma z gotowymi aplikacjami w technologii wirtualnej rzeczywistości w zakresie bhp, pierwszej pomocy, ppoż oraz specjalistyczne, za pomocą których można skutecznie szkolić pracowników i znacząco podnieść jakość szkolenia.
EHS VR jak netflix!
W ramach subskrypcji mamy dostęp do ponad 25* rożnych scenariuszy szkoleniowych. Ale to nie wszystko. Ciągle pracujemy nad nowymi scenariuszami i minimum raz na kwartał wypuszczamy nowa aplikacje. Ponadto raz w miesiącu dokonujemy aktualizacji obecnych aplikacji. W ramach abonamentu maja Państwo dostęp do nowych aplikacji i do aktualizacji.
Szkolenia VR to głównie możliwość poszerzania wiedzy nabytej podczas szkolenia stacjonarnego. Tutaj każdy uczestnik, we własnym tempie, realizuje scenariusz, w którym musi wykonywać określone czynności zgodnie z procedurami. Aplikacje wykorzystują m.in. technologie hand tracking, więc największa korzyść to możliwość wykonania
wszystkiego tak jak w realnym życiu, własnymi rękoma, czyli uczyć się poprzez praktykę.
Nasza pozycja rynkowa przekłada się bezpośrednio na korzyści dla klientów. Gwarantujemy im większą łatwość i opłacalność organizacji pracy, szybszy dostęp do nowości produktowych oraz, niezbędną w obecnych czasach, pewność związaną ze stałą dostępnością asortymentu BHP. Współpracujemy z cenionymi światowymi producentami – w tym ATG®, MAPA® Professional, SC Johnson, UVEX, 3M – tworząc równocześnie własne rozwiązania i produkty. W naszym portfolio znajduje się obsługa fabryk oparta na automatach vendingowych Cribspot®.
Zajmujemy się również organizacją logistyki i kompleksowym outsourcingiem w sferze BHP. Naszymi celem jest poprawa efektywności funkcjonowania firm i zagwarantowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa w codziennej pracy.
Nasze usługi usprawniają pracę, wprowadzają porządek i generują oszczędności.
Tworzymy oznakowania rurociągów, instalacji procesowych, oznakowania maszyn i urządzeń. Projektujemy i produkujemy tabliczki opisowe identyfikacyjne oraz tabliczki znamionowe.
Malujemy i znakujemy ciągi komunikacyjne i podłogi zakładów przemysłowych. Oferujemy również oznakowania i tablice informacyjne BHP, oznakowania substancji niebezpiecznych (GHS) oraz zabezpieczenia antypoślizgowe.
Wprowadzamy również system bezpieczeństwa Lockout Tagout: od audytów i szkoleń LOTO, przez dostawę blokad oraz kłódek bezpieczeństwa LOTO.
Jesteśmy firmą, która doradza i proponuje najlepsze rozwiązania, dlatego stale podnosimy sobie poprzeczkę, jeśli chodzi o jakość produktów, innowacyjność, kreatywność, elastyczność i świadomość ekologiczną.
Nasza odzież robocza jest udoskonalana i dostosowywana do wymagań rynku. Sprzedajemy odzież roboczą, której potrzebujesz – dla tradycjonalistów, dla tych co lubią nowoczesność i innowacje oraz specjalistyczną spełniającą określone normy i certyfikaty.
Dzięki licznym kolekcjom i szerokiej gamie akcesoriów ENGEL Workwear jest w stanie zapewnić wyposażenie i strój roboczy pracownikom z branży: przemysłu, handlu, budownictwa, offshore itp., Dostarczamy odzież roboczą do największych duńskich firm.
Co nas wyróżnia na rynku:
• Certyfikat BSI ISO (9001:2015).
• Certyfikat TÜV „Produkt Sprawdzony”.
• Produkt Polski.
• Nasze produkty spełniają wymogi dyrektyw tzw. „Nowego Podejścia” Unii Europejskiej.
• Laureaci konkursu „Lider Dostępności priorytetowych branż”.
Zdobywca drugiego miejsca w konkursie Supermeni Jakości 2022 organizowanego przez TUV Nord Polska w kategorii BEZPIECZEŃSTWO.
Zapewniamy bezpieczeństwo pracownikom ze wszystkich gałęzi przemysłu, handlu, budownictwa, offshore itp. Kilkunastoletnie doświadczenie i znajomość branży są naszym dużym atutem.
Do naszych najważniejszych produktów należą: odzież, rękawice i obuwie ochronne, a także środki ochrony słuchu, wzroku, dróg oddechowych oraz sprzęt do pracy na wysokości.
Starannie dobierani dostawcy gwarantują wysoką jakość produktów, innowacyjność, kreatywność, elastyczność oraz świadomość ekologiczną. Systematycznie wprowadzamy na rynek nowe rozwiązania i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę. Jednocześnie pamiętamy o tym by nasza oferta była dostosowana do potrzeb i wymagań rynku.
Podczas targów BHP w Katowicach mamy zaszczyt zaprezentować odzież producenta ENGEL z Danii. Odzież robocza ENGEL to propozycja odzieży tradycyjnej i innowacyjnej, która spełnia najwyższe normy i certyfikaty.
Nasi pracownicy zaprezentują i doradzą dobór odpowiedniej odzieży. Pomożemy zachować i wzmocnić wizerunek Państwa firmy.
Nasz dorobek to historia sięgająca końcówki XIX wieku. Od 1899 roku tworzymy i stale udoskonalamy nasze produkty. Specjalizujemy się w produkcji obuwia zawodowego i ochronnego – zarówno z gumy, jak i z tworzyw sztucznych. Nasze produkty powstają m.in. z super lekkiego materiału EVA, a także tworzywa TRC, które łączy w sobie lekkość EVA oraz trwałość gumy.
Zmieniają się czasy, realia gospodarcze, technologie – niezmienna pozostaje nasza dbałość o jak najwyższą jakość naszych butów.
Od wielu lat specjalnością FAGUM-STOMIL jest obuwie ochronne i zawodowe. Nasze buty – oprócz pierwotnej i tradycyjnej osłony stóp przed wodą, czy zimnem, mają przede wszystkim zapewniać wysoce wyspecjalizowaną ochronę nóg. Przeznaczone są dla osób zatrudnionych w różnych gałęziach przemysłu przetwórczego i chemicznego, w energetyce, górnictwie, czy służbach ratownictwa przeciwpożarowego, budownictwie, transporcie a także w rolnictwie, leśnictwie oraz rybołówstwie.
Wszędzie tam, gdzie człowiek w swej aktywności ujarzmia siły natury, czerpie z jej bogactw, stawia czoło żywiołom, zmienia świat burząc i budując, potrzebne są buty oznaczone marką FAGUM-STOMIL.
Buty te, oceniane wysoko za jakość wykonania, trwałość i niezawodność znajdują odbiorców nie tylko na rynku krajowym, ale również w wielu krajach Europy i świata.
Faraone Poland w swojej ofercie posiada:
• drabiny,
• podesty magazynowe,
• podnośniki towarowe,
• wieże jezdne,
• konstrukcje specjalne na wymiar.
Faraone produkuje również platformy osobowe ELEVAH. Platformy, z uwagi na swoje przeznaczenie, klasyfikowane są do dwóch grup asortymentowych:
• podesty ruchome,
• wózki kompletacyjne.
Grupa Faraone prowadzi również szereg działań promujących kulturę bezpieczeństwa na całym świecie. Jako Faraone Poland współpracuje z najważniejszymi instytucjami, odpowiadającymi za bezpieczeństwo i higienę pracy w Polsce. Jest głównym partnerem Fundacji Kultury Bezpieczeństwa.
CleanAIR® – jako najbardziej skuteczny system indywidualnej ochrony układu oddechowego oparty na wykorzystaniu nadciśnienia doprowadzanego do strefy oddychania użytkownika (maski, hełmu, przyłbicy spawalniczej) oczyszczanego powietrza . Nadciśnienie wewnątrz strefy twarzowej użytkownika uniemożliwia zanieczyszczeniom przedostawanie się do strefy oddychania. Użytkownik nie jest zmuszony do pokonywania oporu elementu oczyszczającego (tradycyjnej maski, półmaski) siłą własnych płuc w trakcie wykonywania wdechu powodując mniejsze zmęczenie użytkownika, co jest szczególnie widoczne przy wykonywaniu ciężkich prac lub w przypadku pracy w otoczeniu o podwyższonej temperaturze.
Element oczyszczający jest umieszczony na pasie nośnym, a oczyszczane powietrze jest doprowadzane wężem oddechowym do strefy oddychania.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo wysokiej jakości sprzęt oczyszczający kompatybilny z szeroką gamą osłon głowy i twarzy, który spełni Państwa oczekiwania dotyczące bezpieczeństwa pracownika.
Akumulatorowy system oczyszczający przeznaczony do indywidualnej ochrony pracownika znajdzie swoje zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu i ochrony zdrowia, a dzięki systemowi zasilanemu sprężonym powietrzem możliwa jest praca nawet w środowisku, w którym poziom tlenu spadnie poniżej 17%.
W ofercie Filter Service znajdują się również filtry przeciwpyłowe kompatybilne z półmaskami 3M, Milla, Secura, Maskpol, MSA.
W 2016 roku wprowadzono do sprzedaży półmaski antysmogowe. Produkty promowane pod marką CityMask przeznaczone są na rynek konsumencki.
Wysoką jakość produktów firmy Filter Service potwierdzają ich odbiorcy, a także liczne wyróżnienia i medale imprez targowych. Osiągnięcia firmy zapewnia, oprócz światowej technologii, nowoczesne laboratorium oraz kultura organizacji.
Worksober.com to nasza podstawowa usługa – inteligentny biometryczny system testowania trzeźwości. Pozwala zidentyfikować pracowników za pomocą technologii rozpoznawania twarzy i sprawdzić ich trzeźwość, przed wejściem do miejsca pracy i po zakończeniu pracy. W naszej ofercie są rozwiązania stacjonarne i mobilne worksober.com, które umożliwiają nie tylko inteligentne zarządzanie danymi o trzeźwości pracowników, ale także zapewniają dokładne rozliczanie czasu pracy i bezpieczeństwo w miejscu pracy. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji pomagają naszym klientom nie tylko w zapewnieniu 100% trzeźwości pracowników, ale także w zwiększaniu efektywności biznesowej.
Obecnie z naszych systemów korzysta nie tylko ponad 460 firm na Litwie (ponad 136 700 pracowników testowanych codziennie), ale także różne firmy w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Japonia, Hiszpania i kraje Beneluksu.
Worksober.com is a company providing innovative sobriety testing solutions while incorporating the know-how of the internet of things, cloud computing, biometry and smart-device engineering. We create our products to satisfy the needs of national institutions and business that mainly operate in the Construction, Agriculture, Security and Transport industries.
Worksober.com is our core service, which is a smart biometric sobriety test system. It allows to identify employees with face recognition technology and check their sobriety before they enter their workplace and after completing work. Our product range includes stationary and mobile worksober.com solutions that allow managing employee sobriety data smartly, as well as ensure accurate work time accounting and safety at the workplace. AI-driven solutions help our clients not only when it comes to ensuring 100% sober employees, but also in increasing business efficiency.
Today our systems are used by more than 460 companies in Lithuania and more than 136 788 employees are tested every day. Moreover, our service is used by various enterprises in such countries as the United States, United Kingdom, Japan, Spain, and the Benelux.
Inteligentne rozwiązania oparte na optymalizacji procesów, ograniczeniu ryzyka oraz redukcji strat, zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Bezpieczny i w pełni wydajny system zarządzania zasobami w firmie usprawnia proces magazynowania.
Oprogramowanie IRsystem będące integralną częścią urządzeń pozwala zdalnie kontrolować, kto i kiedy uzyskuje dostęp do danego produktu. Dodatkowo system raportowy usprawnia pracę magazynu i inwentaryzację.
Maszyny vendingowe z powodzeniem znajdują swoje zastosowanie w takich branżach jak przemysł, handel czy ochrona zdrowia. Postaw na nowoczesność i zredukuj koszty nawet o 50%.
Od ponad 10 lat wprowadzamy vending w Polsce, instalując nasze urządzenia vendingowe w wielu firmach, różnych branż.
Wyposażaliśmy kompleksowo warsztaty naprawy gaśnic między innym w Czechach, Uzbekistanie i Turkmenistanie. W naszej ofercie znajdują się również wysokociśnieniowe urządzenia gaśnicze dla straży pożarnej. Od 2008 roku zajmujemy się sprzedażą i serwisem symulatorów pożarów.
Prowadzimy szkolenia również z zakresu obsługi sprzętu przeciwpożarowego. Do naszych szkoleń praktycznych wykorzystujemy korytarz ewakuacyjny oraz symulator pożarów. Uczestnicy szkolenia mogą na własnej skórze poczuć gorące płomienie oraz przekonać się jak uciążliwe jest poruszanie się w zadymionym pomieszczeniu.
Założona w 1964 roku firma JSP jest wiodącym producentem środków ochrony indywidualnej „powyżej szyi”. Posiadając brytyjskie biuro badawczo-rozwojowe, trzy zakłady produkcyjne w Wielkiej Brytanii oraz inne lokalizacje produkcyjne na całym świecie, JSP jest zaangażowane w poprawę bezpieczeństwa i komfortu pracy na całym świecie.
JSP kontynuuje globalny rozwój innowacyjnych ŚOI, projektując przełomowe, opatentowane produkty, które przekraczają międzynarodowe standardy przy użyciu najnowszych technologii projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) i produkcji. JSP produkuje zgodnie z zasadami „lean manufacturing”, maksymalizując wydajność i zdolności produkcyjne w ramach ogólnoświatowego systemu QMS (Quality Management System) według normy ISO 9001:2015 i programu The British Standard Institution’s BSI Kitemark™.
JSP posiada w zakładach produkcyjnych zatwierdzone i uznane w branży ośrodki testowe. Produkty są konsekwentnie testowane partiami zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 i systemem BSI Kitemark™, aby zapewnić najwyższą jakość.
Muszą być wygodne, ale także muszą spełniać szereg wymagań – co ma wpływ na komfort i jakość pracy. Gdy to konieczne izolują od zimna, wilgoci, w wysokich temperaturach pomagają stopom oddychać, chronią od odparzeń i otarć, a także przed obrażeniami, gdy stopy są na nie narażone.
Mówiąc krótko – buty te dbają o ciężko pracujące stopy, wszystkich ciężko pracujących. Buty używane w tak ekstremalnych warunkach, narażone na szkodliwe czynniki, bardzo łatwo się niszczą. Jednak jak o każde buty, tak i o buty ciężko pracujących trzeba dbać, co może wydłużyć ich „żywotność” i sprawić, że korzystanie z nich będzie przyjemniejsze lub w ogóle możliwe. Stąd produkty Worker Walker dla butów ciężko pracujących.
Nasza oferta to m.in.:
• kombinezony chemoodporne
• ubranie gazoszczelne
• kombinezony o właściwościach trudnopalnych FR
• kombinezony czyste i czyste+sterylne – dedykowane do Clean Roomów
• odzież chroniąca przed wysoką temperaturą oraz przed konsekwencjami łuku el.
• …
Skuteczna ochrona ludzi wymaga wysokiego poziomu wiedzy specjalistycznej. Lakeland ma ponad 40 lat doświadczenia w produkcji odzieży ochronnej, a nasz zespół to ludzie z wieloletnią znajomością branży. Lakeland był członkiem-założycielem pierwszej na świecie firmy produkującej kombinezony ochronne z ekstrudowanych włóknin polimerowych i pozostaje na czele ochrony pracowników zaangażowanych w niebezpieczne sytuacje na całym świecie.
Doskonałość produkcyjna jest również niezbędna, jeśli ludzie mają być skutecznie chronieni. Dla Lakeland jakość jest czynnikiem numer 1. Odzież ochronna Lakeland jest produkowana zgodnie z najwyższymi specyfikacjami zgodnie z procedurami kontroli jakości.
Wyjątkowa obsługa oznacza zapasy utrzymywane w każdym centrum regionalnym na całym świecie oraz przez naszych partnerów-dystrybutorów, aby zapewnić naszym użytkownikom odpowiednią odzież ochronną tam, gdzie jej potrzebują, kiedy jej potrzebują.
W 2003 roku zakres produktów i usług zostaje rozszerzony o automaty sprzedające, rozwiązania w zakresie łączności automatyki przemysłowej oraz specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania materiałami.
W 2015 roku powstaje autonomiczna jednostka produkcyjna zajmująca się projektowaniem i produkcją zautomatyzowanych systemów dystrybucji i zarządzania ŚOI. Poszerzenie asortymentu o modele automatów przeznaczone do magazynowania, dystrybucji i zbiórki wszelkich materiałów pośrednich. Powstanie dywizji Safety Systems Industrial Vending, która łączy dywizje Safety Systems Hand Protection dedykowane do produkcji rękawic ochronnych, Safety Systems Workwear dla firm korporacyjnych odzież i Lanzi Safety Distribution do bezpośredniej dystrybucji do użytkowników końcowych.
W 2019 roku LANZI GROUP wprowadza nową linię inteligentnych automatów vendingowych dedykowanych bezpieczeństwu pracy poprzez integrację nowych technologii. W 2020 roku powstaje dywizja Safety Systems Smart Tracking, która oprócz produkcji inteligentnych automatów vendingowych zajmuje się tworzeniem aktywnych systemów monitoringu w całym cyklu czynności roboczych poprzez podłączenie pracownika.
In 1978 LANZI began its activity, in Turin, in the PPE sector specializing in gloves and workwear. The company grows in the automotive supply chain and develops following the evolution of large industrial groups.
In 2003, the range of products and services is extended to vending machines, industrial automation connectivity solutions and specialized material management software applications are adopted.
In 2015, an autonomous production unit dedicated to the design and manufacture of automated systems for the distribution and management of PPE is created. The range is expanded with models intended for the storage, distribution and collection of all indirect materials, the Safety Systems Industrial Vending division is created, which joins the Safety Systems Hand Protection divisions dedicated to the production of protective gloves, Safety Systems Workwear for corporate corporate clothing and Lanzi Safety Distribution for direct distribution to end users
In 2019, LANZI GROUP introduces its new line of smart vending machines dedicated to safety at work through the integration of new technologies. In 2020, the Safety Systems Smart Tracking division is created, which, in addition to producing the smart vending machines, deals with the creation of active monitoring systems in the entire cycle of work activities by making the worker connected.
Celem firmy od początku jej działalności jest dostarczanie klientom doskonałej jakości innowacyjnych produktów, idealnie dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb. W bogatej ofercie znajduje się aktualnie ponad 500 modeli, przy czym wiele latarek opartych jest na własnych wzorach przemysłowych.
Każdy nowy model latarki czy bardziej zaawansowanego systemu oświetleniowego tworzony jest w oparciu o badania i analizy pod kątem potencjalnych użytkowników. Dlatego też jednym z kluczowych działów firmy jest zespół projektowy, w którym powstają opatentowane rozwiązania technologicznie.
Prowadzimy szkolenia z zakresu stresu termicznego i odwodnienia organizmu w firmie klienta i online. Badamy stan pracowników i środowisko pracy za pomocą nowoczesnych urządzeń termowizualnych i refraktometrów. Przygotowujemy raporty i programy edukacyjne oraz materiały audiowizualne.
Środki Ochrony Indywidualnej w zakresie ochrony oddechu nie stanową dla Oxyline tajemnicy, ponieważ jesteśmy wstanie zaproponować rozwiązania od półek filtracyjnych po profesjonalny sprzęt izolujący (aparaty powietrzne).
Szeroki zakres działalności Oxyline pozwala nam na zaopatrywanie różnego rodzaju branż.
• Półmaski filtracyjne,
• Maski i półmaski przeciwgazowe,
• Aparaty świeżego powietrza FAR,
• Aparaty sprężonego powietrza SCBA,
• Systemy wózkowe sprężonego powietrza,
• Kombinezony ochronne,
• Rękawice chemoodporne,
• Sprzęt do prac na wysokości,
• Optymalizacja procesów gospodarki art. bhp.
Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom przygotowana oferta jest „szyta na miarę” oczekiwań klienta.
Dopełnieniem naszych działań jest Akademia Oxyline. Projekt odpowiadający za wsparcie działów BHP w zakresie szkoleń, budowania świadomości i kultury BHP w zakładzie pracy.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska nr 30! Odwiedź Nas, porozmawiajmy!
Dyrekcja przedsiębiorstwa stawia na motywację i dobre relacje zespołu. Wspiera rozwój kompetencji zawodowych i indywidualne pasje swoich pracowników.
Państwowe Przedsiębiorstwo Odzieżowe RAKON jest nowoczesną i prężnie rozwijającą się polską firmą. Należy do grona największych i najbardziej zaawansowanych przedsiębiorstw szwalniczych w naszym kraju.
Przedsiębiorstwo realizuje założenia programu Służby Więziennej „Praca dla Więźniów”, które są wpisane w misję przywięziennych zakładów pracy. W ramach projektu zainicjowanego przez Ministra Sprawiedliwości w 2016 roku oraz realizowanego przez Służbę Więzienną, wspiera readaptację społeczną osób odbywających kary poprzez ich aktywizację zawodową.
Siła marki wynika z dużego zaangażowania i profesjonalizmu w indywidualnym podejściu do klientów. Jako ogólnopolski lider w produkcji odzieży, przedsiębiorstwo ciągle inwestuje w badania i rozwój nowych technologii, a także nieustanie wzbogaca park maszynowy.
Nasza kadra to czynny zawodowo personel medyczny z przygotowaniem pedagogicznym oraz bogatym doświadczeniem zawodowym i dydaktycznym.
Prowadzimy zajęcia w przystępny sposób stosując praktyczną metodę czterech kroków nauczania, symulacyjne gry dydaktyczne oraz prekursorsko zaimplementowaną przez nas do szkoleń metodę inscenizacji zdarzeń.
Do ćwiczeń stosujemy:
• fantomy interaktywne wiernie odzwierciedlające budowę ciała osób dorosłych, dzieci i niemowląt
• urządzenia AED różnych producentów
• zestawy pierwszej pomocy
• zestawy do pozoracji ran i krwotoków znane z planów filmowych stosowane podczas zajęć, realistycznie imitujące obrażenia ciała
• środki dymne, hukowe, gaśnice i inne urzeczywistniające scenariusze realizowanych ćwiczeń.
Jesteśmy otwarci na współpracę w zakresie realizacji szkoleń okresowych BHP realizując moduł „zasady postępowania po wypadku” w ramach którego omawiamy działania ratunkowe dopasowując zakres merytoryczny do potrzeb Państwa organizacji.
Skontaktuj się z nami i odbierz BEZPŁATNY DOSTĘP DO MATERIAŁÓW W WERSJI ONLINE.
W ofercie posiadamy ponad 70 modeli, które są obecne w każdej dziedzinie gospodarki – od górnictwa, przez budownictwo, branżę automotive, po przemysł hutniczy, na chemii i rolnictwie kończąc. Certyfikowane są przez polskie jednostki notyfikowane oraz przechodzą też szereg badań w laboratoriach akredytowanych zgodnie z europejskimi normami bezpieczeństwa. Systematycznie wprowadzamy na rynek nowe kolekcje. Stosujemy innowacyjne rozwiązania, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania. Dysponujemy 4 zaawansowanymi technologiami do produkcji butów skórzanych i całotworzywowych z poliuretanu. Stawiamy na polskich producentów skór naturalnych i pozostałych komponentów. Całość produkcji odbywa się w naszym kraju. Spośród innych fabryk wyróżnia nas fakt, że 61% pracowników stanowią osadzeni realizujący program Ministerstwa Sprawiedliwości i Służby Więziennej „Praca dla więźniów”. Osoby pozbawione wolności zatrudnione są na wszystkich etapach produkcji, zaczynając od rozkroju, szwalni, montażu, aż do wykończenia obuwia. Ponadto, prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnej społeczności. Wśród wielu projektów można wymienić wsparcie finansowe dla klubu Piast Strzelce Opolskie, czy innowacyjnego programu leczenia autorstwa studentów medycyny Uniwersytetu Opolskiego. Dodatkowo w PPO znalazły pracę kobiety, które uciekając przed wojną, przyjechały do Polski.
Worksober.com to nasza podstawowa usługa – inteligentny biometryczny system testowania trzeźwości. Pozwala zidentyfikować pracowników za pomocą technologii rozpoznawania twarzy i sprawdzić ich trzeźwość, przed wejściem do miejsca pracy i po zakończeniu pracy. W naszej ofercie są rozwiązania stacjonarne i mobilne worksober.com, które umożliwiają nie tylko inteligentne zarządzanie danymi o trzeźwości pracowników, ale także zapewniają dokładne rozliczanie czasu pracy i bezpieczeństwo w miejscu pracy. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji pomagają naszym klientom nie tylko w zapewnieniu 100% trzeźwości pracowników, ale także w zwiększaniu efektywności biznesowej.
Obecnie z naszych systemów korzysta nie tylko ponad 460 firm na Litwie (ponad 136 700 pracowników testowanych codziennie), ale także różne firmy w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Japonia, Hiszpania i kraje Beneluksu.
W naszej ofercie posiadamy:
• Szelki bezpieczeństwa i ratownicze
• Amortyzatory bezpieczeństwa
• Linki bezpieczeństwa
• Urządzenia samozaciskowe
• Urządzenia samohamowne
• Systemy asekuracji pionowej i poziomej
• Belki zaczepowe
• Drążki teleskopowe
• Urządzenia ewakuacyjno-ratunkowe
• Statywy bezpieczeństwa
• Ratownicze urządzenia podnoszące
• Urządzenia do pracy w podparciu
• Słupołazy
• Drzewołazy
• Hełmy ochronne do prac na wysokości
• Linki narzędziowe, torby, plecaki
Wyróżniamy się znakomita jakością, własną linią projektowaną przez naszych stylistów i bardzo konkurencyjnymi cenami.
Naszą misją jest zapewnienie bezpieczeństwa ludzi w miejscu ich pracy. Oferujemy produkty, które chronią zdrowie oraz życie pracowników, prowadzimy szkolenia i audyty dotyczące zagrożeń. Zwiększamy bezpieczeństwo, dzięki zapewnieniu profesjonalnego doradztwa, a pośród gamy nowatorskich rozwiązań posiadamy między innymi – opracowanie oraz wdrażanie nowoczesnych systemów wewnątrzzakładowych w zakresie dystrybucji środków ochrony pracy.
Oprócz niezawodnego systemu urządzeń vendingowych – Safety24, w naszej ofercie znajduje się szeroki asortyment produktów z obszaru środków ochrony pracy – począwszy od rękawic, obuwia, poprzez produkty ochrony głowy, wzroku, twarzy, słuchu, układu oddechowego i środków czystości.
Utrzymanie najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów oraz usług jest dla nas absolutnym priorytetem, podobnie jak solidność, innowacyjność, niezawodność i precyzja. Działamy dynamicznie, dostosowujemy się do potrzeb naszych Klientów i nieustannie wprowadzamy nowe rozwiązania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Firma „Schuetze Schuhe” jest na rynku od roku 1925 i oferuje szeroką gamą obuwia ochronnego dla wielu branż:
• dla elektryków;
• dla dekarzy;
• dla pracowników warsztatów samochodowych;
• dla spawaczy;
• dla drogowców;
Firma „Schuetze Schuhe” oferuje również perfekcyjnie dopasowane obuwie damskie. Buty damskie
marki „SCHUETZE-SCHUHE” NIE SĄ POMNIEJSZONYMI MODELAMI MĘSKIMI.
Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z Państwa uznaniem. Zapraszamy do współpracy.
SONOPAN has been the manufacturer of the measuring instruments in the fields of acoustics, photometry and vibration for over 40 years. Our measuring instruments have been designed and manufactured on the basis of our own constructional thoughts and technological solutions since the beginning of the company. Our sound level meters are given the type approvals issued by the Central Office of Measures in Poland, whereas our photometric instruments conform to the requirements of the International Commission on Illumination (CIE).
Od 2004 roku w strukturach firmy działa również akredytowane Laboratorium Badawcze (AB 476), wykonujące pomiary pól elektromagnetycznych oraz badania środowiska pracy.
Zakupiony u nas sprzęt objęty jest serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Realizujemy przeglądy okresowe oraz serwis i naprawy wszystkich oferowanych produktów i urządzeń.
Nasz liczny zespół tworzą osoby o dużym doświadczeniu i kompleksowej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa i ochrony przed upadkiem. Nasi doradcy, są wspierani przez projektantów, znajdując optymalne rozwiązania w najtrudniejszych sytuacjach. Możesz liczyć na naszą pomoc i fachowe wsparcie.
We design and manufacture world-class respiratory protective equipment.
Sundström Safety protects people from contaminated air. Our aim is to always design and manufacture the best and most comfortable respiratory protection equipment on the market. Today we can present a compatible and modular product range that is flexible and adaptable to both personal comfort and the needs and requirements of the workplace.
SVANTEK to w 100% polska firma założona w 1990 roku. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Oferujemy mierniki hałasu i drgań, które wyróżniają się innowacyjnością, niezawodnością, a także świetnym stosunkiem jakość/cena.
Główną gałęzią produkcji firmy są przenośne mierniki dźwięku oraz drgań, w tym absolutnie unikatowy, czterokanałowy miernik drgań i hałasu SVAN 958A. Jako pierwsi umożliwiliśmy pomiar hałasu i wibracji jednym przyrządem (SVAN 948). Dużą część naszej sprzedaży stanowią systemy do ciągłych pomiarów drgań i hałasu w środowisku, w tym SV 307A – automatyczna stacja monitoringu hałasu.
Dzięki SV 106A – sześciokanałowemu miernikowi drgań, SVANTEK jest również niekwestionowanym liderem w branży producentów mierników do pomiaru drgań oddziałujących na człowieka.
Obecnie SVANTEK wymieniany jest w gronie wiodących producentów przyrządów do pomiaru hałasu: miernik poziomu dźwięku SVAN 971, miernik poziomu dźwięku (w tym ultradźwięków) oraz drgań, SVAN 979.
Firma jest globalną marką posiadającą swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Chinach oraz krajach Beneluxu. Ponadto sieć dystrybucji SVANTEK obejmuje ponad 40 partnerów handlowych zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach, Azji, Afryce, Bliskim Wschodzie oraz Australii.
Zapraszamy na stoisko nr 34, do przetestowania naszych produktów.
Od 2021 roku dostarczamy na rynek polski innowacyjne rozwiązania wspierające pracowników podczas wykonywania ich codziennych obowiązków – egzoszkielety Apex HeroWear oraz EVO Ekso Bionics.
Odrębnym produktem w ofercie są systemy pionowego składowania towarów, narzędzi i dokumentów. W skład systemów wchodzą regały karuzelowe, regały windowe oraz układnice magazynowe. TEMREX posiada dwa zakłady produkcyjne.
BĘBNOWY DYSTRYBUTOR NARZĘDZI I ARTYKUŁÓW BHP
Samoobsługowy dystrybutor dostępny jest w sześciu konfiguracjach oferujących od 90 do 1 080 niezależnych lokalizacji, z pełną kontrolą dostępu. Dystrybutor (jednostka główna) wyposażona jest w ekran dotykowy, za pomocą którego użytkownik obsługuje ergonomiczne oprogramowanie. Istnieje możliwość interfejsu oprogramowania dystrybutora z oprogramowaniem zewnętrznym np. z SAP. Dystrybutor można wyposażyć w czytnik kart magnetycznych lub zbliżeniowych.
Możliwość automatycznego generowania raportów i zamówień, ograniczenia wydawanych artykułów co do asortymentu i ilości. System może zostać rozbudowany o dodatkowe moduły bębnowe, a także szufladkowe i szafkowe – w sumie do 10 dystrybutorów sterowanych przez jedną jednostkę główną.
Pierwszy i jedyny system zapewniający bezpieczeństwo ludzi w maszynach wykorzystujący SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ. Opracowany w Polsce system jako jedyny na świecie potrafi odróżniać ludzi od pozostałych elementów.
Grupa TOYA prowadzi dystrybucję poprzez sieć partnerów handlowych na rynku krajowym i zagranicznym, zapewniając dostępność produktów w ponad 100 krajach.
Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu doradztwa, realizacji dostaw, montażu, serwisu, a także organizacji szkoleń.
Produktem który chcielibyśmy zaprezentować Państwu na tegorocznych targach BHP jest urządzenie do testowania szczelności masek przeciwgazowych, masek oraz półmasek PortaCount Pro model 8040/8048. Tester masek zwiększa bezpieczeństwo użytkowników masek ochronnych poprzez sprawdzenie szczelności i indywidualnego dopasowania maski.
Tylko dobrze dobrana i prawidłowo założona maska zapewnia właściwą ochronę.
Serdecznie zapraszamy wszystkich użytkowników masek na nasze stoisko. Z chęcią zademonstrujemy jak prawidłowo dopasować maskę przy użyciu PortaCount Pro. Bo bezpieczeństwo jest najważniejsze!
Od 1926 roku uvex dba o bezpieczeństwo pracowników i sportowców na całym świecie. Teraz, dzięki zaawansowanej technologii produkcji oraz wykorzystaniu materiałów z recyklingu i pochodzenia biologicznego, uvex chroni nie tylko ludzi, ale również planetę.
uvex safety Polska oferuje:
• środki ochrony wzroku
• korekcyjne okulary ochronne
• okulary chroniące przed promieniowaniem lasera
• środki ochrony słuchu
• hełmy i czapki ochronne
• środki ochrony dróg oddechowych
• kombinezony ochronne
• rękawice ochronne
• obuwie ochronne
oraz profesjonalne doradztwo w zakresie doboru środków ochrony indywidualnej i okularów korekcyjno-ochronnych (wraz z badaniem optometrycznym przeprowadzanym na terenie zakładu).
Nasz firmowy slogan to „Trzymaj nadzór!”. Wszystkie oferowane przez nas rozwiązania produktowe mają więc na celu zwiększenia optymalizacji procesów i bezpieczeństwa.
Innowacyjny system naszego autorstwa VnetLPR automatyzuje cały proces organizacji ruchem pojazdów na wjazdach, od awizacji wizyty, po zarządzanie pojazdami na terenie bazy, planowanie pracy na dokach załadunkowych, pomiar czasu dla poszczególnych etapów procesu, czy nawet rejestrację osób. Do wykrywania tablic pojazdów oraz rozpoznawania twarzy wykorzystujemy analitykę opartą na sztucznej inteligencji.
Oferujemy również kompleksową obsługę w zakresie CCTV. Pomagamy naszym klientom trzymać nadzór także w zakresie BHP oferując system Worksober służący do zautomatyzowanego badania trzeźwości, kompletności stroju roboczego, czy rejestracji czasu pracy.
Mamy własny zespół programistów i wdrożeniowców, który jest gotowy do spełniania nawet bardzo wymagających oczekiwań naszych klientów.
Możemy się pochwalić ponad 200 dużymi wdrożeniami w kraju i za granicą.
Zapraszamy Państwa do współpracy!
Korzyści płynące z używania VITS to:
• Łatwy wgląd – wszystko znajduje się w jednym miejscu
• Oszczędność czasu – dokumenty generują się automatycznie, a digitalizacja pomaga pozbyć się powtarzalnych zadań
• Jasny proces – przy zmianach personelu, proces BHP może przejąć każdy upoważniony
• Jest łatwy w użyciu i nie wymaga opłaty wdrożeniowej
• Ułatwione oceny ryzyka
• Ułatwiona organizacja szkoleń
Zapraszamy do stanowiska na prezentację naszego rozwiązania.
Dostarczamy swoim klientom wysokiej jakości usługi i produkty w obszarze „szytych na miarę” szkoleń przemysłowych,tj. praca na wysokości, praca w ograniczonych przestrzeniach, ochrona przeciwpożarowa, pierwsza pomoc, ręczne prace transportowe oraz obsługa urządzeń transportu bliskiego, tj suwnice, wciągniki i wciągarki, wózki widłowe zakończone egzaminem UDT.
Dzięki rozwiniętej infrastrukturze dostarczamy usług na najwyższym poziomie. Instruktorzy prowadzący zajęcia to praktycy z wieloletnim stażem, a standard ośrodka i prowadzonych w nim szkoleń weryfikowany jest przez audytorów zewnętrznych. To co nas wyróżnia to profesjonalizm, niezawodność i elastyczność.
Stawiamy na jakość kształcenia – specjalistyczną wiedzę, zatrudnianie najlepszych wykładowców i ekspertów – praktyków, lektoraty z native speakerami oraz nowoczesną infrastrukturę informatyczną (pracownie multimedialne, wirtualny dostęp do Dziekanatów i Biblioteki).
Spośród innych uczelni niepublicznych w aglomeracji śląskiej wyróżnia nas nowoczesna baza laboratoryjna z unikatowymi stanowiskami do identyfikacji zagrożeń fizycznych i chemicznych, szeroko rozwinięta współpraca krajowa z instytutami badawczymi oraz międzynarodowa (poprzez system stypendiów w ramach programu Erasmus+ na studia, staże i praktyki zagraniczne).
Nasi absolwenci są cenieni przez pracodawców i osiągają ponadprzeciętne zarobki
w województwie śląskim.
Uczelnia prowadzi także specjalistyczne szkolenia dla służb BHP.
Produkujemy środki ochrony indywidualnej I, II i III kategorii: półmaski filtrujące, rękawice ochronne, zarękawki, skarpety przemysłowe, odzież roboczą i ostrzegawczą oraz sorbenty syntetyczne. Wyroby II i III kategorii są certyfikowane w jednostkach notyfikowanych i posiadają ocenę typu UE.
Od lat posiadamy certyfikowany system zarządzania jakością, zgodny z aktualnie obowiązującą normą PN EN ISO 9001, potwierdzający przestrzeganie światowych standardów w obszarze nadzoru nad zapewnieniem jakości produkowanych środków ochrony indywidualnej i świadczonych usług.
M E D I A
Portal umożliwia dotarcie do szerokiego grona nowych klientów, www.3don.pl jest przeznaczony dla przedsiębiorców do kontaktów B2B. Rejestracja na portalu jest bezpłatna.
Dołącz do grupy zadowolonych klientów!
Tematyka: zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prawa pracy. Komentarze do przepisów i norm z zakresu ochrony pracy. Omówienia nowości technicznych krajowych i zagranicznych, porady ekspertów dla pracodawców i pracowników, orzecznictwo Sądu Najwyższego dotyczące prawa pracy, analizy wypadków przy pracy, ocena ryzyka zawodowego. Zarządzanie bezpieczeństwem, dobre praktyki bhp, ergonomia. Informacje na temat środków ochrony i zabezpieczeń pracowników (w tym środków ochrony indywidualnej i zbiorowej), technicznych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa prowadzonych procesów i technologii, ochrony przeciwpożarowej, edukacji bhp, medycyny i fizjologii pracy, promocji dobrych praktyk z zakresu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, psychospołecznych aspektów środowiska pracy.
Portal BHP zapewnia szybki dostęp do gotowych narzędzi niezbędnych w pracy, takich jak:
• przykładowe oceny ryzyka na stanowiskach pracy, listy kontrolne
• gotowe materiały na szkolenia bhp – filmy szkoleniowe, prezentacje i gry szkoleniowe,
• a także wzory dokumentów, instrukcje BHP czy akty prawne.
Portal daje też unikatową możliwość indywidualnej konsultacji z ekspertami BHP i prawa pracy – odpowiedź otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.
Dystrybucja czasopisma Powder&Bulk to również profesjonalna baza adresowa, zawierająca dane teleadresowe największych firm poszczególnych gałęzi przemysłu, dane osób kadry inżyniersko-zarządzającej, poddawana jest ciągłej aktualizacji i weryfikacji danych oraz stale uzupełniana o nowe adresy.
Redakcja czasopisma współpracuje z redakcjami wiodących tytułów na rynku europejskim, poruszających tematykę materiałów sypkich.
Jesteśmy też wydawcą serwisu behapowcy.com. To miejsce w sieci, w którym znajdziecie kompleksową wiedzę z zakresu BHP. Praktyczną wiedzę w formie artykułów uporządkowano i skompletowano w 11 kategoriach tematycznych i 12 kategoriach branżowych. Wybierzcie odpowiednią i czytajcie praktyczne artykuły, ciekawe analizy wypadków, zagadnienia prawne – wszystko to, co wzbogaci zasób Waszej wiedzy. Znajdziecie dziesiątki artykułów, m.in. z zakresu: prawa, bezpieczeństwa pracy, ergonomii, a także dobre praktyki i ŚOI.
Rejestracja na portalu jest bezpłatna.
Dołącz do grupy zadowolonych klientów!
W naszej ofercie wydawniczej znajdą Państwo poradniki książkowe, e-booki, programy komputerowe, serwisy prawne online, w tym także Asystent BHP Portal będący jednym z patronatów medialnych Katowickich Targów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej.
„Trybuna Górnicza” ukazuje się co piątek. Cały nakład (ok. 12 tys. egz.) dostarczany jest bezpośrednio do największych przedsiębiorców w naszym regionie na zasadzie prenumeraty oraz dystrybuowany za pośrednictwem punktów firmy kolportażowej Garmond Press SA. Na łamach tygodnika poruszane są aktualne wydarzenia i problemy górnictwa węgla kamiennego, a także z innymi górnictwami – węgla brunatnego, miedzi, soli kamiennej – oraz technologią wodorową. Dużo miejsca zajmują materiały propagujące bezpieczeństwo pracy w górnictwie.
Użytkownicy naszych wydawnictw to kadra menedżerska i pracownicy branży wydobywczej, energetycznej, hutniczej, przemysłu maszynowego oraz ekologii, władz samorządowych, pracownicy uczelni wyższych i jednostek naukowo-badawczych.
W 2022 r. portal netTG.pl Gospodarka i Ludzie odnotował ponad 1,9 mln użytkowników oraz 6 mln sesji.
Spośród użytkowników niespełna jedna trzecia to osoby w wieku 35-44 lat, w przedziale 25-34 lat jest ponad 21%, natomiast między 45-54 – prawie 18%; 32,8% użytkowników to kobiety.
Serwis łączy wiedzę techniczną, informacje o nowych produktach, poradniki, jak i relacje video. Portal umożliwia dotarcie do szerokiego grona nowych klientów, www.zrobotyzowany.pl jest przeznaczony dla przedsiębiorców do kontaktów B2B. Rejestracja na portalu jest bezpłatna.
Dołącz do grupy zadowolonych klientów!